04133254530 azaravandco@yahoo.com

کیفیتی را که اعتقاد داریم تجربه کنید.

سپتیک تانک پلی اتیلن چیست و چه کاربردی دارد؟

سپتیک تانک پلی اتیلن چیست؟

هر سپتیک تانک پلی اتیلن استاندارد معمولاً از چندین بخش­ اصلی تشکیل شده است که البته نظر به سفارش مشتری و نقشه مربوطه قابل تغییر می باشد. به طور معمول دارای یک فلنج ورودی به منظور ورود فاضلاب و پساب اولیه به داخل مخزن و یک فلنج خروجی به منظور خروج مواد می باشد. که انتهای لوله ورودی حدود 30 سانتی متر و لوله خروجی 40 سانتی متر پایین تر از سطح آزاد فاضلاب تعبیه می شود. 

معمولاً ساختمان داخلی هر توسط یک دیواره جداکننده داخلی به دو قسمت نامساوی تقسیم می شود. فاضلاب و پساب پس از عبور از فلنج ورودی داخل مخزن اولیه می شوند که حدود 3/2 حجم کل سپتیک را شامل می شود و توسط دیواره جداکننده از مخزن زلال ساز جدا می شود. فاضلاب و پساب ورودی به مخزن اولیه تقریباً دو الی سه روز باقی مانده و مواد سنگین موجود در کف سپتیک به صورت لجن ته نشین شده و مواد سبک و معلق در بالا شناور باقی می ماند. 

مخزن زلال ساز 3/1 حجم داخلی را دربر می گیرد که به منظور نگه داری آب نسبتا زلال حاصل از تصفیه اولیه توسط دیواره جداکننده تعبیه شده است. دیواره جدا کننده در از ورود چربی، لجن، روغن و مواد معلق و شناور موجود در فاضلاب جلوگیری می کند.

با توجه به تولید گازهای متان و هیروژن سولفید حاصل از فرآیندهای بی هوازی در تصفیه فاضلاب، به منظور خروج صحیح این گازها از داخل  قسمت مربوط به تهویه هوا نیز تعبیه شده است. درنهایت با ورود فاضلاب به داخل مخزن، به همان میزان پساب ته نشین شده توسط فلنج خروجی خارج می شود. 

در سپتیک تانک پلی اتیلن تولیدی شرکت آذرآوند به منظور سهولت در بازدید، تمیزکاری و تعمیرات دریچه بازدید آدم رو روی هر قسمت سپتیک تعبیه شده که با توجه به ظرفیت سپتیک تانک می تواند سایزهای مختلفی داشته باشد. با نصب سه راهی به عنوان مانع داخل از خروج کف حاصل از تجزیه بی هوازی لجن به هنگام ورود فاضلاب اولیه می توان جلوگیری کرد. 

مشتریان عزیز می توانند با کارشناسان آذرآوند با شماره تماس 6-33254065-041 در خصوص طراحی و ساخت انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی، لوله پلی اتیلن دوجداره ، مخزن ، چربیگیر پلی اتیلن و لوله کاروگیت در تماس باشند.

 

 

دوشنبه ۲۳-۱۰-۱۳۹۸
برچسب ها: